Monday, September 9, 2013

Majlis Perwakilan Pelajar(MPP) event .. exam !!! huhu

assalamua'alaikum !

fuh .. lme x bukak n update blog aku ni .. haish3 .. sorry ye peeps ! bkn pe mcm2 aktiviti berlangsung bile msuk pra-u ni .. kne handle MPP pnye event la .. bru ni event jamuan hri raya .. terbaik weh !!! hopefully .. lps ni plak kne gi awana genting highlands .. haish3 .... lg la teruk majis graduasi plak .. hahahaha .. x pe hrap2 berjaya laaa ..

lg satu exam ! perghhhhh !!! nasib baik la study .. kalau x study jwbnye msuk lombong la jdnye .. huhuh .. sedih pn ade sbb bnyak gile soalan yg x dpt aku jwb .. hurm .. x pe ujian pertama ku di pra-universiti smk sulaiman ... kih3 ...

tu je la aku nk cite msl la plak nk tulis panjang2 .. pnat ! dh la aku selalu on lewat mlm .. semua dh tdo bru la aku on komputer ni kalau x update la blog aku ni .. hehehe ..

okay la .. gud early morning ! assalamua'alaikum !! :)

#stayintouch #STPM #Sem1 #candidate

No comments:

Post a Comment